Monday, November 23, 2009

Före och efter

Har hittat en eventuellt nytt yrke. Klippte Oliver häromdagen och det blev strålande och kort resultat. Han njöt inte så mycket under själva klipptiden men tycker nog att det är skönt hur vinden drar igenom hans stubb nu. Säkert säkert! Han pratar om det hela dagarna.

Iaf, så klippte jag Graeme innan jobbet för ungefär två veckor sedan. Det var värre än att klippa Oliver och det slutade nästan i tårar där med. Haha, han var SÅ arg för han tyckte inte att mitt jobb var något bra. Jag tyckte det var super med tanke på att han gav mig tidspress att fixa frillan 30 minuter innan han skulle på jobbet. Det var roligt i alla fall.

Har tyvärr bara före och efter bilder på Oliver men det duger nog. Ska se om jag kan skaka fram några på Graeme men tror nog inte att det är så poppis att fråga efter mannekäng bilder.

Nu ska vi snart gå och hämta Graeme på jobbet. Han slutar om en timme. Oliver tog världens längsta lunchsovning idag. 4 timmar.

Angelica's KlippIn
Wellington New Zealand
0064 42327452
Slå en plingeling och få en fin klippning!!



Före...

...och efter...

No comments:

Post a Comment